نوشته شده توسط : غریبه

خرید رپورتاژ آگهی کدام وب سایت ها بهترین انتخاب برای کسب و کار ماست ؟ اقتصادنیوز طرفداری اگر درکنار این به نحوه ای موثر ویژگی های وب سایت خود یا محصولات و خدمات خود را نیز معرفی کنید میتواند تاثیر گذاری بالاتری داشته باشد .تولید محتوای اختصاصی نظیر خبری، تبلیغاتی، عکاسی و بهینه شده از تجارب ماست سالس بک لینکز متعهد می شود که رپورتاژ آگهی شما را برای همیشه در سایتی که سفارش دادید و دقیقا در آدرسی که فعال شده بود ، حفظ کند و بدین صورت شما حداکثر ده بک لینک دائمی بوسیله ی خرید رپورتاژ آگهی در وب سایتی که انتخاب کردید خواهید داشت.

بله، با نوشتن یک رپورتاژ جذاب و انتشار آن در سایت های پر خواننده ایرانی، قطعاً دور از انتظار نیست که کاربران با شما آشنا شوند، به سایت شما سر بزنند و حتی خریدی از شما انجام دهند. بله، انتشار رپورتاژ در سئو تاثیر مستقیم دارد. با توجه به اینکه لینک سایت شما در وب سایت های بزرگ قرار می‌گیرد و این لینک به معنی تائید کار شما توسط این وب سایت هاست، گوگل اعتبار بیشتری برای سایت شما قائل خواهد شد و رتبه آن را در جستجوهای مرتبط افزایش می‌دهد.

البته، توجه داشته باشید که ما برای نوشتن متن رپورتاژ، یک هزینه جداگانه از شما دریافت خواهیم کرد. ما در انتخاب سایت های مناسب، نوشتن متن مناسب و ایجاد بک لینک های موثر همراه شما خواهیم بود و مشاوره های لازم را به شما می‌دهیم. آخرین نکته اینکه اساس کار ما بر پایه شفافیت و صداقت است. بنابراین می‌توانید به عنوان یک همکار خوب روی ما حساب کنید.

ارائه مشاوره حرفه ای بصورت رایگان، برای انتخاب بهترین سایت ها و ساختن کمپین اختصاصی. خرید رپورتاژ آگهی موثر ترین روش سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل ریپورتاژ آگهی اصولا مزایای تبلیغاتی دارد و میتوانید به مزایای محصولات خود اشاره کنید . این روش بهترین شیوه تبلیغات آنلاین در جهان است . پس از ثبت هر سفارش برای ما پیامی ارسال خواهد شد و نیازی به تماس و پیگیری های مکرر از سمت شما نخواهد بود.

سایت بورس یاب صرفا یک سایت اطلاع رسانی بورسهای تحصیلی است که تمامی مطالب سایت از منابع دانشگاهی ترجمه و با ذکر منبع در اختیار کاربران قرار داده میشود.
برای کلمه کلیدی ” آهن آنلاین” و سایر واژه‌های مرتبط برای لینک بیلدینگ، با توجه به کیفیت لینک های دریافتی می تواند موجب بالا رفتن دامین اتوریتی و پیج اتوریتی سایت شما شود که در نتیجه موجب بالا آمدن سایت و مطالب سایت شما در موتور های جستجوگر می شود. همچنین در بالا بردن اعتبار سایت شما بسیار موثر است.

اگر پلن پیشنهادی شما در این قسمت قرار ندارد لطفا با ما در تماس باشید و پیشنهاد خود را ارائه دهید هزینه ساخت خانه چوبی بسیار مقرون به صرفه تر از ساخت خانه های بتونی است. با پرداخت هزینه ساخت خانه چوبی،خانه ای مقاوم و زیبا برای خود بسازید.

تبلیغات سایت بر روی گوشی موبایل و تبلت نمایش داده نمی شود. مطلبی که به عنوان رپورتاژ در سایت مورد نظر قرار میدهیم، آیا باید قبلش تو سایت خودمون منتشر بشه یا بعدش ؟ یا که اصلا نباید جایی منتشر کنیم به جز سایت مورد نظر؟؟ گوگل الگوریتم های پیچیده ای برای تعیین ارزش و اعتبار منتقل شده توسط هر لینک به صفحه شما دارد و شناخت این الگوریتم ها ما را به دستورالعمل های کاربردی و دقیقی برای لینک سازی خارجی میرساند.

دوست دارید صفحه اصلی شما با جستجوی چه عبارتی در گوگل نمایش داده شود؟ بنرهایی که از تصاویر ترسناک یا دلخراش استفاده می کنند و همچنین هرگونه بنری که از تصاویر زنان استفاده ابزاری کرده باشد. همچنین شما میتوانید تا مقاله های خود رو در هرزمان تا قبل از تاریخ انتشار به راحتی در این سامانه بارگزاری نمایید .

مرجع:

خرید رپورتاژ ارزان

خرید ریپورتاژ ارزان

خرید رپورتاژ معتبر



:: برچسب‌ها: خرید رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

یکی از محصولاتی که در حوزه کسب و کارهای اینترنتی طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است محصولات مذهبی و سنتی است شاید برای شما هم بارها پیش آمده باشد که به فکر خرید یکی از این دست از محصولات افتاده باشید در اینترنت و نتایج جست و جو سایت های بسیار زیادی وجود دارد که به صورت تخصصی به عرضه این دست از محصولات پرداخته اند ما در این مقاله قصد داریم یکی از این سایت های معتبر را به شما معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید

همانطور که گفتیم محصولات مذهبی و سنتی چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور طرفداران و خریداران بسیاری را دارد و افراد زیادی سمت خرید این دست از محصولات از طریق اینترنت مراجعه می کنند در این بین چند اصل اساسی برای تامل ما در خرید وجود دارد یکی از آن ها کیفیت کالایی است که ما قصد خرید آن را داریم کیفیت در خرید باعث به جای ماندن خاطره ایی فراموش نشدنی می شود که برای بسیاری از کاربران رکن اصلی یک خرید مطمعن و قابل اعتماد است به عنوان مثال شما قصد خرید سجاده فرش را دارید خب برای خرید چنین دست از محصولات اولین نکته مهم کیفیت آن و زیبایی است که فکر ما را به خود مشغول می کند

محصولاتی از این دست را فروشگاه های اینترنتی بسیاری برای عرضه موجود دارند ولی در این بین ایجاد حس اعتماد در خریدار کاری بسیار دشوار است فرش سجاده ای و دیگر محصولات از این دست برای خریداران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و برای هر خریداری جای تامل در خرید را به وجود می آورد خرید فرش سجاده ای هم شاید برای شما هم کاری سخت باشد ولی ما برای شما پیشنهادی آماده کرده ایم که شاید شگفت زده شوید

برای هر خریداری بسیار خوشحال کنندست که از تولید کننده مستقیم خرید خود را انجان دهد به چند دلیل این امر برای هر خریداری مهم و مسرت بخش است یکی از این دلایل خرید به قیمت مناسب است و یکی دیگر از آن دلایل خرید کالای با کیفیت است که برای هر خریداری مهم و حائز اهمیت می باشد ما در این مقاله قصد داریم شرکتی را به شما معرفی کنیم که هم تولید کننده برتری است و هم عرضه محصولات خود را به روش های مختلفی انجام می دهد و برای هر مخاطبی این خرید را آسان کرده است

 

شرکت فرش سجاده ای پاریس یکی از فعالان این عرصه می باشد این کارخانه در شهر کاشان واقع گردیده و دارای پرسنلی مجرب در جهت تولید انواع فرش های سجاده ای و کالاهایی از این دست می باشد این شرکت در عرصه های گوناگون این صنعت فعالیت درخشانی داشته است و خریداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است یکی دیگر از فعالیت های حرفه ای این شرکت تولید و عرضه فرش سجاده ای مساجد می باشد که در کنار دیگر فعالیت های خود حرفی را برای گفتن دارد شرکت فرش سجاده ای پاریس به دلیل تولیدات با کیفیت عالی در سراسر جهان شناخته شده است و انواع سفارشات شمارا پذیرا می باشد شما هم کافیست با مراجعه به وبسایت فرش سجاده ای پاریس از محصولات و نمونه کارهای این مجموعه دیدن فرمایید و با مراجعه به بخش تماس با ما شماره و آدرس های کارخانه و فروشگاه های مجاز آن را مشاهده کنید



:: برچسب‌ها: سجاده فرش , فرش سجاده ای , فرش سجاده ای مساجد , وبسایت فرش سجاده ای پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

جفری پرستون بیزوس (زادهٔ ۱۲ ژانویهٔ ۱۹۶۴) کارآفرین، نیکوکار و سرمایه‌گذار آمریکایی در زمینهٔ اینترنت، و مدیرعامل و مؤسس شرکت آمازون است. آمازون بزرگترین شرکت خرده‌فروشی آنلاین در جهان است. او با بنیان‌گذاری وبگاه «آمازون دات‌کام»، نقش کلیدی در زمینهٔ رشد و ارتقای تجارت الکترونیک ایفا کرده‌است. بیزوس در اوت ۲۰۱۳، واشینگتن پست را خرید. او در تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۸، با ۱۱۲ میلیارد دلار دارایی ثبت‌شده، به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته شد. در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۸، ارزش خالص دارایی‌های او ۱۱۸٫۷ میلیارد دلار برآورد شد. همچنین گفته شده‌است که در مسیر تبدیل شدن به ثروتمندترین فرد در تاریخ معاصر است.

زندگی بیزوس

جف بیزوس در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۶۴ در آلبوکرکی، نیو مکزیکو متولد شد. مادر او هنگام تولدش نوجوان بود. زندگی پدرش تد جورگنسن اهل شیکاگو و مالک دوچرخه فروشی و مادر او بیش از یک سال دوام نداشت و زمانی که جف نوزاد بود، آن‌ها از هم طلاق گرفتند. مادر جف در حالی که جف ۵ سال بیشتر نداشت برای رهایی از بی‌خانمانی با یک مهاجر کوبایی که برای تحصیل به آمریکا مهاجرت کرده بود به نام میگل «مایک» بیزوس ازدواج کرد. مایک بیزوس مدت کوتاهی پس از ازدواج جف جورگنسن را به فرزندخواندگی پذیرفت و نام خانوادگی او را به بیزوس تغییر داد. پدرخواندهٔ جف بعد از پایان تحصیل در شرکتی به نام اکسون به عنوان مهندس شروع به کار کرد.

به دنبال کوچ خانواده به میامی جف نیز دوران جوانی خود را در این ایالت سپری کرد. پس از این بود که جف وارد دانشگاه شده و شروع به مطالعهٔ فیزیک کرد، ولی بلافاصله به رشتهٔ مورد علاقهٔ خود، یعنی علوم کامپیوتر و مهندسی برق در دانشگاه پرینستون وارد شد و سرانجام و در سال ۱۹۸۶ به عنوان دانشجوی ممتاز از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

جف پس از اتمام تحصیلاتش در چندین شرکت شروع به کار کرد، شرکت فیتل یکی از این شرکت‌ها بود که بر روی پیاده‌سازی شبکه‌های کامپیوتری فعالیت می‌کرد و بعد از ان وارد شرکت کامپیوتری SHAW شد. در این دوران بود که ایده‌ای در ذهن وی شکل گرفت و هم‌زمان با آن توجهش به رشد بی‌نظیر شبکهٔ جهانی وب معطوف شد. او در کمال تعجب دید که رشد استفاده از اینترنت در سال ۱۹۹۴ نسبت به سال قبل ۲۳ برابر شده‌است.

از همین‌جا بود که جف ایدهٔ خود، یعنی ایجاد یک فروشگاه از راه دور را رسمی‌کرده و شروع به تحقیق در زمینهٔ شرکت‌هایی کرد که کالاهایشان را از طریق پست و از راه دور ارسال می‌کردند. جف فهرستی از ۲۰ شرکت برتر در این زمینه تهیه کرد، تقریباً تمام کالاهای مدنظر جف از طریق این شرکت‌ها فروخته می‌شد، اما وی متوجه شد که هیچ‌یک از این شرکت‌ها به فروش کتاب نمی‌پردازند. این مسئله تنها یک دلیل داشت و آن عدم تهیهٔ یک کاتالوگ کامل از عناوین کتاب‌ها بود، زیرا عناوین کتاب‌ها بسیار متنوع بودند و تهیهٔ یک کاتالوگ کامل از آن‌ها نیازمند یک هزینهٔ سنگین و تهیهٔ یک کاتالوگ چند هزار صفحه‌ای بود. روال کار این شرکت‌ها در آن دوران به این گونه بود که اقدام به تهیهٔ یک کاتالوگ از محصولاتشان می‌کردند و ان را برای مشتری ارسال می‌کردند، مشتری نیز بعد از دریافت کاتالوگ و انتخاب کالا، ان را سفارش می‌داد.

شکل‌گیری آمازون

جف ایدهٔ خود را با شبکهٔ جهانی وب توأم ساخته و به فکر ساخت یک وب سایت برای معرفی عناوین کتاب‌ها کرد. مزایای این وب سایت نیز کاملاً وی را توجیه کرده بود:

عدم نیاز به تهیهٔ کاتالوگ فیزیکی

کاهش شدید هزینه‌ها

افزایش سرعت در عملیات خرید

امکان تغییر روزانهٔ کاتالوگ و…

اما در کنار تمام این مزایا یک خطر بزرگ جف را تهدید می‌کرد و آن سرمایه‌گذاری بر روی یک چیز جدید، مبهم و غیرقابل اعتماد به نام اینترنت بود که تا آن زمان همهٔ مردم آن را یک وسیلهٔ تفریحی و ارتباط جمعی می‌دانستند. او شروع به مطالعه و تحقیق در زمینهٔ تجارت کتاب کرد و حتی در همایش سالانهٔ کتاب فروشان شرکت کرد.

بعدها وی در گفتگو با مجلهٔ تایم گفت: «به خود می‌بالیدم از این که ریسک بزرگی می‌کردم که هیچ‌کس حاضر به انجام آن نبود، تمام پایهٔ کار را روی چیز جدیدی به نام اینترنت می‌گذاشتم که معاملهٔ خطر ناکی بود.» بزرگترین ریسک جف بیزوس از زمانی اتفاق افتاد که مادر و پدرخواندهٔ وی از ایدهٔ او پشتیبانی کرده و تمام درآمد و پس‌انداز خود را که برای دوران بازنشستگی ذخیره کرده بودند به دست جف سپردند تا شاهد عمل جسورانهٔ وی باشند. البته بعدها پاداش کارشان را گرفتند و میلیاردر شدند.

جف نام Abracadabra به معنی ورد و طلسم (چیزی معادل «اجی مجی لا ترجی») را برای سایت برگزید، اما دوستانش او را متقاعد ساختند که این نام مناسبی نیست و سرانجام نام amazon.com را برگزیدند. رود آمازون نام بزرگترین رود جهان است و جف نیز باور داشت که سایت کوچکش روزی به بزرگترین کتابخانهٔ جهان بدل خواهد شد.

جف بیزوس در تعاونی برای رباتیک در سال ۲۰۰۵

تأسیس و رشد روزافزون آمازون

جف بیزوس برای آغاز رؤیای خود به همراه نامزد خود به سیاتل، واشینگتن نقل مکان کردند و در سال ۱۹۹۴ شرکت آمازون را تأسیس کردند و بلا فاصله یک برنامه‌نویس حرفه‌ای به نام کافان را تشویق کردند تا در شرکت استخدام شود. یک سال بعد یعنی در سال ۱۹۹۵ اولین نسخه از وب سایت آمازون روی شبکهٔ اینترنت قرار گرفت و از تاریخ ۱۶ ژوئیه ۱۹۹۵ آمازون رسماً کار خود را آغاز کرد.

طولی نکشید که توجه اکثر رسانه‌ها به سایت آمازون و ایدهٔ آن‌ها که در آن سال‌ها عجیب به نظر می‌رسید آغاز شد و همین امر تا حدود زیادی باعث استقبال مردم از آمازون شد. جف می‌گوید: از همان ابتدای کار مشخص بود که رشد خواهیم کرد. با شروع کار آمازون، جف و همکارانش پیوسته در تلاش بودند تا این سایت را با مشتریان وفق داده و همهٔ نیازهای آنان را برآورده کنند. آن‌ها ابتدا ایدهٔ خرید با یک کلیک را پیاده‌سازی کردند و سپس بخش نظرات خریداران را راه‌اندازی نمودند.

در سال ۱۹۹۷ فروش سهام آمازون از طریق سایت راه اندازی شد و در پی آن کار آمازون به چند کشور دیگر از جمله کانادا، ژاپن، انگلستان و فرانسه گسترش یافت. تأکید جف همواره بر روی برآورده ساختن همهٔ نیازها و سلایق مشتریان بود و بدین ترتیب فروش کتاب هرروز با استقبال بیشتری روبرو می‌شد. مشتریان کم‌کم شروع به ارسال ایمیل‌هایی کردند که در آن درخواست اقلام بیشتری از جمله سی دی و لوازم خانگی از آمازون داشتند. جف نیز بلافاصله دست به کار شده و اقلام بیشتری را به فروشگاه اضافه کرد و بدین ترتیب روزبه روز به وسعت آمازون اضافه می‌شد.

به گزارش بلومبرگ، صبح روز ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۷ با افزایش ارزش سهام کمپانی آمازون، جف بیزوس بنیان‌گذار این شرکت با پشت سر گذاشتن بیل گیتس، به جایگاه ثروتمندترین شخص دنیا رسید.

راه حل ها برای رهایی از بحران

در سال ۲۰۰۰ شرکت آمازون مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر تحت تأثیر حباب دات کام قرار گرفت. در این بحران ارزش شرکت‌های کوچک اینترنتی که در زمان کوتاهی به غول‌های اینترنت تبدیل شده بودند، ناگهان سقوط کرد. در این سال قیمت سهام آمازون افت شدیدی کرد و ۱۰۶دلار در دسامبر ۱۹۹۹ به ۴۱ دلار در سپتامبر ۲۰۰۰ رسید. آمازون نیز به مرز ورشکستگی نزدیک شده بود و ۱۳۰۰ نفر از کارمندان شرکت را کم کرد و کالاهایی که فروش کمی داشتند و سودآور هم نبودند را حذف کرده و شروع به بستن قراردادهایی برای خدمات بهتر به مشتریان و تسهیل حمل کالا کرد. در پی این اقدامات نه تنها آمازون و جف شکست نخوردند، بلکه در سال ۲۰۰۳ درآمد خالص آمازون به ۷۳٫۲ میلیون دلار رسید.

 

در سال ۲۰۰۸ مجلهٔ فوربس اعلام کرد، درآمد بیزوس به ۸٫۲ میلیارد دلار رسیده و او در رتبه ۱۱۰ ثروتمندترین مرد جهان ایستاده است. ثروت او در سال ۲۰۱۵ به بیش از ۵۸.۴ میلیارد دلار رسید.

منبع: ویکی پدیا



:: برچسب‌ها: زندگی بیزوس , شکل‌گیری آمازون , تأسیس و رشد روزافزون آمازون , راه حل ها برای رهایی از بحران , ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

بسیاری از مراکز آموزشی همواره در حال تلاش هستند تا با استفاده از متد های آموزشی جدید و به کار گیری سبک های ارائه مطلب و منبع هایی که موجب یادگیری بهتر می شود، زبان آموزان را آماده یادگیری کنند.

نتیجه آن این خواهد بود که زبان آموزان می توانند در به خاطر سپاری مطالب و استفاده از عبارت ها همچون ضرب المثل ها بهتر عمل کنند. نکات گوناگونی برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی وجود دارد که می توانید با کلاس های زبان انگلیسی دایلو به خوبی این زبان را بیاموزید و در مکالمه خود به کار ببرید.

زبان انگلیسی از زبان های رایج می باشد که افراد زیادی سعی می کنند با خواندن کتاب های گوناگون به یادگیری آن بپردازند. اینکه برای مثال در کلاس های زبان شما چند بار یا دوباره به لیسنینگ های صوتی گوش می دهید، موجب می شود که بتوانید تلفظ های خود را ارزیابی کرده و مناطقی را که باید بهبود ببخشید را ارزیابی کنید. همچنین می توانید محتوای مکالمه را مرور کنید، در مورد واژگان جدید یادداشت برداری کنید و سوالاتی را برای جلسه بعد کلاس خود آماده نمایید تا از مدرس خود بپرسید.

راه های دیگر نیز برای یادگیری زبان وجود دارد، اما اگر به همراه آموزش های کلاسی باشد، معمولا زبان آموزان می توانند نتیجه بهتری از کلاس خود بگیرند و آموزش به شکل بهتری برای آن ها صورت گیرد. برای بهبود مهارت های صحبت کردن در انگلیسی نکته جالب این است که تا حد امکان خود را به زبان انگلیسی آشنا کنید تا با شنیدن این زبان و یا خواندن آن، برای شما عجیب و نا آشنا نباشد.

فیلم ها یا تلویزیون را به زبان انگلیسی تماشا کنید و سپس درباره آن از خود به این زبان سوال بپرسید. در صورت نیاز به زیرنویس ها می توانید چندین بار به همان برنامه تماشا کنید تا کلیه کنایه ها، ضرب المثل ها و اصطلاحات بیان شده را به خوبی درک کنید. بیشتر افراد متوجه می شوند که هر بار بیشتر تمرین می کنند، می توانند متوجه شوند که گوش دادن به آن ها کمک می کند تا با ریتم و مقدمات انگلیسی به صورت بهتری آشنا شوند. پس از آشنا شدن با صداها، سعی کنید از آن ها در جمله سازی های خود به منظور آزمایش استفاده کنید که می تواند موجب بهتر متوجه شدن معانی برای شما گردد.

آیا شما به زبان انگلیسی به موسیقی گوش می دهید؟ یا دوستانی دارید که به انجام چنین کاری می پردازند و این زبان را به این شکل تمرین می کنند؟ خب البته نمی توان گفت که این روشی است که به تنهایی می تواند موجب یادگیری و پیشرفت شما در زبان شود، زیرا خیلی از جنبه های دیگر آموزشی و تمرینات مناسب در آن وجود ندارد. اما همزمان شما می توانید آواز بخوانید و متوجه خواهید شد که موسیقی یکی از بهترین ابزارها برای یادگیری تلفظ تلفیقی است. گوش دادن و آواز خواندن آهنگ ها همچنین ممکن است به شما کمک کند لغات و عبارات را به خاطر بسپارید و جالب است بدانید که اگر ترانه به راحتی درک توسط شما قابل فهمیدن باشد، به شما کمک می کند تلفظ ریتم انگلیسی را به روشی طبیعی تر یاد بگیرید.

با تقلید ناخودآگاه از خواننده، یاد خواهید گرفت که عباراتی را که بومیان زبان انجام می دهند تلفظ کنند مناسب با سطح زبان شما است؟ جالب است بدانید که در کتاب های آموزش زبان انگلیسی گوناگونی که از کمبریج یا آکسفورد می باشد، در آن ها از آهنگ های جالب نیز استفاده شده است که علاوه بر سرگرمی برای زبان آموزان، جنبه های آموزشی نیز داشته باشد.

با بررسی کتاب ها متوجه آهنگ های مورد علاقه خود خواهید شد و می توانید از آن ها در مکالمه های زبان انگلیسی خود استفاده نمایید. از زبان ساده ای برای توصیف صحنه ها و اعمال روزمره استفاده کنید تا مهارت های توصیفی descriptive خود را بهبود بخشید که می تواند به شما در آزمون های زبان انگلیسی همچون آیلتس نیز کمک کند. فیلم ها برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب بهتری هستند که شما می توانید با تماشای فیلم، واژگان گوناگون، اصطلاحات متنوع، زبان عامیانه یا محاوره ای، تلفظ و گوش دادن را به صورت کاملا موثر بیاموزید.

 



:: برچسب‌ها: نقش آموزشگاه زبان انگلیسی در روند یادگیری ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت، زندگی تمام افراد را دستخوش تغییر کرده است. این تغییر و تحولات موجب شکل‌گیری و پیشرفت کسب‌وکارهای نوپا چون سفارش اینترنتی غذا شده است. سایت‌های سفارش آنلاین غذا به حدی در میان مردم محبوب شده‌اند که حتی مجموعه‌های غذایی مختلف، انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نیز در این سامانه وارد می‌شوند.

ایلنا؛ ترافیک سنگین شهری، جذابیت رفتن به رستوران را در بین خانواده‌ها کم‌رنگ کرده است. به همین دلیل اکثر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که فارغ از هر گونه ترافیک و آلودگی و بدون دغدغه پیدا کردن جای پارک در اطراف رستوران‌ها، غذای خود را از طریق سفارش آنلاین غذا در منزل دریافت و میل کنند.

نکته قابل توجه در مورد سفارش اینترنتی غذا، فراگیر شدن استفاده از این سایت‌ها در تمام شهرهای ایران است. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم که درمورد این استارتاپ بومی و مزایای آن برای رستوران‌ها و مشتریان صحبت کنیم.

سیرشید با ارائه سرویس‌ها و ویژگی‌های متنوع، زندگی را ساده‌تر کرده است. سفارش آنلاین غذا تنها با چند کلیک امکان‌پذیر شده است. سیرشید با امکان پذیر کردن سفارش آنلاین غذا در کرج، جنبه‌های جدیدی به زندگی شهری اضافه کرده است.

مدت‌ هاست دورانی که تلفن را برمی‌داشتیم و از رستوران‌ها سفارش می‌دادیم، به پایان رسیده است. مدت‌ها است که دیگر نیازی نیست وقتی خسته از کار و دانشگاه به خانه باز می‌گردیم، دوباره لباس بپوشیم و تا سر خیابان برویم و از رستوران و فست فود غذا بخریم.

سیرشید برای سفارش آنلاین غذا

با دانلود اپلیکیشن سیرشید به طیف وسیعی از رستوران ها ، فست فودها و غذاها دسترسی خواهید داشت. رستوران‌های گوناگون با منوهای کامل و متنوع و قیمت‌های متفاوت در دسترس شما هستند تا با خیالی آسوده، هرچه که هوس کرده‌اید را اینترنتی سفارش دهید. تصویر غذاها و توضیح کوتاهی از آن‌ها در منو قرار گرفته است تا با دیدی دقیق سفارش دهید. مشتریان پیشین رستوران به غذاها و رستوران امتیاز داده‌اند و شما می توانید با مشاهده نظرات آن‌ها در مورد انتخاب غذا تصمیم بگیرید. هر ذائقه ای که داشته باشید، رستوران موردنظر خود را در سیرشید خواهید یافت.

"سیرشید زندگی را ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر کرده است."

تخفیف های استثنایی در سیرشید

هرگاه که اپلیکیشن سیرشید را باز کنید، با پیشنهادات جذابی روبرو خواهید شد. تخفیف روی رستوران‌های مختلف، تخفیف روی غذاهای متقاوت، تخفیف روی رستوران‌های مناطق مختلف یا شهرهای گوناگون ایران و کوپن‌ها از جمله این پیشنهادات هستند.

پشتیبانی سیرشید همواره همراه شما است

ارائه سرویس‌ سفارش آنلاین غذا، لازمه پشتیبانی قوی است. اگر به مشکلی برخوردید، با پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را بیان کنید. سرویس پشتیبانی پس از تماس شما، اطلاعات و شرح مشکل شما را ثبت می کند. این مشکل پیگیری می‌شود و اقداماتی مانند کم کردن امتیاز رستوران و دلجویی از مشتری صورت می گیرد.

مزایای سفارش اینترنتی غذا با سیرشید:

  • سفارش غذا، راحت و سریع
  • منوی بروز، کامل و عکس دار فست فودها و رستوران ها
  • امکان مقایسه قیمت
  • امکان بررسی کیفیت از طریق نظرات کاربران
  • افزایش گزینه های انتخابی
  • پشتیبانی قوی و امکان اطلاع از روند تحویل سفارش
  • عدم نیاز به آدرس دهی
  • روش پرداخت آسان
  • تحویل غذا در سریع ترین زمان ممکن

 

ضرورت سیستم سفارش آنلاین غذا برای رستوران‌ها

امروزه به دلیل رقابت روزافزون کسب‌وکارها، دیگر حاشیه سود امن برای تمام صاحبان صنایع یک تهدید تلقی می‌شود. برای افزایش سود و وفادار کردن مشتریان به رستوران خود باید تنوع و کیفیت بالا را جزو اصول اساسی کار خود قرار دهید. درواقع مشتریان هر روز در معرض تعداد زیادی تبلیغات برای تجربه رستوران‌های جدید و تست طعم‌های جدید و لذیذ هستند. به همین دلیل اگر نتوانید نظر و اعتماد مشتریان را به سمت رستوران خود جذب کنید، مطمئناً سهم بازار و کسب‌وکار خود را از دست خواهید داد.

رستوران‌داران برای موفقیت در صنعت غذا باید به ارائه هر چه بهتر برای کسب رضایت مشتریان بپردازند. در غیر این صورت دیر یا زود، موقعیت خود را در حرفه رستوران‌داری از دست خواهند داد. راه‌اندازی یک سیستم سفارش اینترنتی غذا برای رستوران، نظر و رضایت مشتریانی را که دوست دارند به صورت اینترنتی سفارش دهند را جلب خواهید کرد.

سیستم سفارش آنلاین غذا با حذف کردن امور تکراری و زمان‌بر، موجب جلوگیری از اتلاف انرژی و به خصوص کسب سود بیشتر برای رستوران‌داران می‌شود. این اپلیکیشن سفارش اینترنتی غذا برای بسیاری از افراد که رغبتی برای تماس در ساعات شلوغ رستوران را ندارند بسیار سودمند خواهد بود. چون شخص بدون نیاز به تماس با رستوران، با ورود به اپلیکیشن به‌راحتی تمام غذاها را می‌بیند و غذای موردعلاقه خود را سفارش می‌دهد.

 

سفارش آنلاین غذا در کرج

اکثر رستوران‌ها و فست فودهای شهر کرج نیز سرویس سفارش آنلاین غذا را ارائه می‌دهند. سفارش آنلاین غذا در کرج و تهران به‌صورت تفکیک نوع رستوران‌ها و وعده‌های غذایی صورت می‌گیرد. شما می‌توانید رستوران‌ها و فست فودهای موردنظر خود را با استفاده از اپلیکیشن سیرشید به راحتی انتخاب کنید و غذای موردعلاقه خود را سفارش دهید.

تنوع رستوران‌ها و فست فودهایی که با سامانه سیرشید همکاری می‌کنند بسیار زیاد است. پس شما می‌توانید با توجه به هر نوع سلیقه‌ای در انتخاب غذا صرفاً با چند کلیک ساده در اپلیکیشن سیرشید، سفارش اینترنتی غذای خود را انجام دهید.

 

منبع: ایلنا



:: برچسب‌ها: سیرشید، تغییر در سبک زندگی , سیرشید برای سفارش آنلاین غذا , دانلود اپلیکیشن سیرشید ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

قیچی یا قیچی .- یک جفت
قیچی تیز یا برش های کوچک ،
با داشتن نکات خوب ، در دوخت بسیار ضروری است. طول شش یا هشت اینچی اندازه مناسب است.
در انتها خریدن قیچی یا قیچی از این اقتصاد است
بهترین کیفیت.
قیچی برای کارهای سنگین تر از قیچی و تزیینات طراحی شده است
سبک مورد استفاده برای برش پارچه می باشد
به طور کلی با یک تیغه ساخته می شود
به طور قابل توجهی ضخیم تر از
دیگر و با دسته سوزن از سمت چپ تا راست.
ملینر تیز. بین. تیغه بزرگتر از اندازه برای نگه داشتن
انگشتان دوم ، سوم و چهارم
از دست راست و دسته تیغه کوچکتر به ابعاد
انگشت شست راست را نگه دارید. این تیغه کوچکتر را در زیر قرار می دهد.
انگشت اول دست راست باید دقیقاً زیر آن نگه داشته شود
تیغه کوچکتر
قیچی ممکن است هر دو تیغه به طور یکسان باشد ، در این صورت تیز است
نقاط ممکن است یا ممکن است یک تیغه کمی سنگین تر از حد باشد
دیگری. دسته های قیچی به طور کلی یکسان هستند.
قیچی و قیچی برای دوخت نباید برای برش کاغذ ، فتیله لامپ ، گل و یا برای مصارف خانگی دیگر استفاده شود.
هنگام کسل کننده بودن ، باید توسط کسی که به شدت کسل می شود ، تیز شود
کار را درک می کند. در صورت مراقبت از قیچی و قیچی خوب
یک عمر طول خواهد کشید
پین .- از پین های صاف و نوک تیز باید استفاده شود تا
مواد به هیچ وجه آسیب نمی بینند. پین ممکن است توسط خریداری شود
کاغذ ، یا در جعبه های چهارم یا نیم پوند شل کنید.
دومی که به عنوان پین های "Bank" یا "Dressmaker's" به فروش می رسند. هستند
پین های بهتر و اقتصادی تر.
مراقبت از تجهیزات. - کلیه تجهیزات خیاطی باید نگه داشته شود
در خانه در یک سبد یا کشو باشید. در صورت لزوم
برای حمل تجهیزات ، یک جعبه یا یک کیسه باید تهیه شود
چیزی جز لوازم خیاطی نگه ندارید.
موقعیت در دوختن دست.-یاد بگیرید که در حالت ایستاده بنشینید ، قسمت پایین
از بدن در برابر پشت صندلی ، پاها به صورت مربع قرار گرفته است
روی زمین. اگر صندلی برای موقعیت راحت بیش از حد است
هنگام اتصال لبه یک منحنی کامل یا محدب لازم است که در لبه نوار بسیار کمی در قسمت اول "نگه دارید"
خراشیدن و خیاطی کردن به گونه ای که به اندازه کافی "به" آن می دهد که یکدست دراز بکشید
روی لبه درز.
در پیازچه های اتصال که منحنی ها در یکدیگر قرار دارند
یک نقطه واضح لازم خواهد بود که تعصب را در آن بکشید
نکته در اولین حیاط و خیاطی و بعد از دوم
خیاطی ، به دامن زدن به یک پر از اضافی در طرف اشتباه
هر حلزون
شکل های متناسب یا متناسب
اینها برش داده می شوند تا دقیقاً بخشی از پوشاک را برای آن تنظیم کنند
که آنها در نظر گرفته شده است آنها ممکن است با پوشاک بریده شوند
خود را به عنوان راهنما یا الگویی که لباس در آن بود
ساخته شده
برای برش یک شکل شکل برای پوشاک ، قسمت را قرار دهید
از لباسی که باید سمت راست روی میز قرار بگیرد و دراز بکشد
مواد روبرو در این قسمت با طرف های مناسب با هم و
موضوعات طولی هر دو قطعه از مواد در حال اجرا
همون روش. با دقت پین کنید و لبه بیرونی را برش دهید. برداشتن
مواد روبرو از پوشاک و اندازه گیری از
لبه بیرونی عرض مورد نظر رو به علاوه permaIlce برای
دو درز در صورت لزوم تکه کردن ، مقدار لازم را از آن برش دهید
مواد روبرو با نخ های طولی مطابق با
از نزدیک تا حد امکان به موضوعات طولی مواد موجود در
پوشاک قسمت هایی از این نوع ممکن است در سمت راست یا
طرف اشتباه یک پوشاک.
در روبنده هایی که در آن منحنی ها با یکدیگر ملاقات می کنند
در صورت قطعه شدن مواد ، نقاط تیز ، بعد از اولین دوخت
در هر نقطه از لبه بیرونی تقریباً به خط خیاطی ،
رو به رو می شود و یکدست دراز می کشد.
24 کلر زراعی کلرادو
باندها
هنگامی که مواد در یک باند جمع می شوند ، لبه جمع شده
واقعاً با یک قطعه مستقیم از مواد محدود شده است. یک گروه
باید مستقیماً در طول کالا برش داده شود. باند ممکن است
از طرف راست پوشاک ، ترجیحا توسط
دستگاه را جمع کرده و به طرف اشتباه خم شده اید.
لبه های بلند سپس با دست hemmed می شوند و انتهای آن بیش از حد نصب می شوند.
این روش بطور کلی در مکانی که خیاطی از ماشین استفاده می شود ، کاربرد دارد
استفاده می شود برای قرار دادن باند از طرف اشتباه پوشاک
با یک بخیه کوچک یا بی حرکتی کوچک ، و آن را روی آن بچسبانید
سمت راست. هنگامی که به این روش انجام شود ، عموماً همه بخیه شده است
اطراف با ماشین
قلاده ها و دکمه های سر در هنگام برش مستقیم در طول مواد غالباً به صورت باند استفاده می شوند.
قرار دادن
هنگامی که ضبط مورد نظر است ، سیم را با نوار تعصب از آن بپوشانید
مواد ، درپوش یا نوار را بر روی بند ناف تا کنید و دوختید

 

https://simakade.ir/category/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%B7%DB%8C/



:: برچسب‌ها: آموزش خیاطی ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

بازار معرفی گوشی موبایل و ابزارهای مرتبط با دنیای تکنولوژی در عرصه کنونی بسیار داغ و پرطرفدار شده است در این بازار پر رقیب بزرگان این عرصه همچون شرکت اپل،سامسونگ،شیائومی،ایسوس و غیره بسیار نقش بسزایی ایفا می کنند و خریداران و مخاطبان این عرصه با پیگیری اخبار تکنولوژی می توانند بسته به نیاز خود کالای مد نظر را خرید کنند ما در این مقاله قصد داریم به جزییاتی از آیفون 11 بپردازیم که به تازگی توسط شرکت اپل معرفی و روانه بازار شده با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید

همانطور که گفتیم شرکت اپل یکی از محبوب ترین شرکت های فعال در حوزه تولید رایانه و ابزارهای مرتبط با رایانه و گوشی موبایل می باشد و طرفداران پروپا قرصی به خود اختصاص داده است این شرکت در پاییز هر سال یکی از پرچمدارهای جدید خود را در کنفرانس های تبلیغاتی معرفی می کند و روانه بازار می کند اخیرا هم آیفون 11 را معرفی کرده و روانه بازار کرده است این گوشی همانند نسل های گذشته تولیدات شرکت اپل طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است این گوشی برخلاف نسل های گذشته اپل که تلاش شده است زیبایی صد در صد در بدنه رعایت شود عمل کرده است و در پشت گوشی برخلاف این سنت دیرینه خود 3 دوربین قرار داده که از نظر کیفیت کمر خیلی از رغبارو خم کرده است

ما در این مقاله قصد داشتیم به بررسی تخصصی آیفون 11 بپردازیم ولی همانطور که میدانید بررسی کالاهای الکترونیک نیاز به تخصص و تجربه خاص دارند در دنیای اینترنت تعداد سایت هایی که در زمینه اخبار تکنولوژی و بررسی تخصصی موبایل و تبلت فعالیت دارند بسیار زیاد است که حتما اگر اهل پیگیری این دست از سایت ها هستید تعداد زیادی از آن ها را دیده اید و یا به شما معرفی شده است  ما در پایان این مقاله سایتی را به شما معرفی میکنیم که در خود مقالات جامعی نظیر اخبار تکنولوژی و مقالاتی هم نظیر این دست از محصولات را در خود جای داده است در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین وبسایت خبری تکنولوژی را به شما معرفی کنیم

پیشتازتک

همانطور که گفتیم در این مقاله سایتی را به شما معرفی خواهیم کرد سایت خبری تکنولوژی پیشتازتک یکی از سایت های معتبر در زمینه بررسی موبایل و موضوعاتی از این دست است سایت پیشتازتک یکی از غنی ترین وبسایت ها در زمینه آموزش و محتوای آموزش در حوزه دنیای تکنوژی هم می باشد در این سایت شاهد دسته بندی های متنوع در حوزه تکنولوژی می باشید لازم بذکر است در پیشتاز تک ویدئوهایی در زمینه بررسی تخصصی ویجت های مختلف و تازه معرفی شده هم هستید و می توانید به صورت تصویری مقاومت ویجت و کارایی آن ها را بررسی کنید در پیشتاز تک تمام مقالات از منایع معتبری همچون سایت سامسونگ و سایت اپل تهیه و ترجمه می شود و برای شما در دسته های مختلف منتشر می شود در این سایت علاوه بر اخبار و محتوای آموزشی بازی های زیادی هم برای دانلود وجود دارد که شما میتوانید برای گوشی خود یکی از آن ها را انتخاب و دانلود کنید شما هم می توانید با پیگیری این وبسایت از محتوای آن بهره کامل را ببرید و آن را به دوستان خود معرفی کنید



:: برچسب‌ها: بررسی تخصصی آیفون 11 , پیشتازتک , اخبار تکنولوژی , سایت خبری تکنولوژی پیشتازتک , بررسی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

برنامه ای برای ایجاد سربازان سرسخت و شایع می شود و شیوع ویروسی در جنوب شرقی انگلیس آلوده ها را به زامبی های فاسد تبدیل می کند. یک تیم ارتش ترک به سرپرستی کاپیتان استنتون (اوریس ارهروو) در جستجوی دانشمند (رابرت گوداله) که این بیماری را ایجاد کرده و ممکن است درمانی داشته باشد وارد منطقه قرنطینه می شوند.

این فیلم بلندپروازانه کم اهمیت زامبی انگلیس از نویسنده-کارگردان چه کونگ چونگ ایده های جدیدی را به وجود می آورد - آلوده شده ها در اینجا زامبی های متلاطم معمول ، قلع و قمار هستند ، اما شروع به نشان دادن هوش بدخیم و حتی سازماندهی ارتش برای مبارزه با مردم عادی می کنند. . با این حال ، این موضوع در یک تلاش رونویسی شده و عجیب و غریب و پرتحرک ، که با شخصیت های چوب شکل و داستانی گیر کرده است ، گم می شود و تقریباً پیچیده نمی شود اما پس از آن ادامه می یابد.
دانلود فیلم ایرانی با کیفیت 480


فیلم های قبلی چونگ (زیرزمینی ، محافظ بدن: یک آغاز جدید) بر روی عملکرد وحشیانه هنرهای رزمی سنگین بود و این امر تا حد زیادی تکان می خورد. قهرمانان تیم ملی فقط سه روز فرصت دارند تا درمان آخرالزمان زامبی را پیدا کنند اما به همان اندازه که درگیری با ارواح درگیر می شوند به همان اندازه زمان ضرب و شتم یکدیگر را صرف کنند. هر زمان که زامبی ها تمام شوند ، یک رهبر باند اروپای شرقی بدون دندان (داگلاس راسل) با جنگ های جمجمه رنگی را برای نبردهای فیلم معمولی به طور منظم جمع می کند. قطعه چند ملیتی ناله های ابزار ساز مکث می کند و مونتاژهای فلاش بک را متوقف می کند ، غالباً صحنه هایی را نشان می دهد که ما ابتدا تقریباً پنج دقیقه قبل از آن دیدیم و موسیقی ظریف هر زمان که کسی با یک نام کشته شود پخش می کند - هرچند صحنه مرگ یکی از شخصیت های اصلی غیرقابل تصور نیست. برش نهایی را انجام دهید ، و یک استمرار سوراخ قابل توجه باقی بماند.

بدیهی است که دوست دارد فیلم های 28 روز / هفته های بعدی را به مخاطبان یادآوری کند ، اما یک نقشه دیرهنگام که شامل یک دانش آموز مدرسه ای می شود که خودش را به کاپیتان گرافت متصل می کند ، تند و تیز است در مورد جدیدترین دختران با همه هدایا. بدیهی است که در هیچ کجا کیفیت سطح آنها نزدیک نیست ، و به ندرت حتی فیلمهای خاطرات زامبی مستقیم به دی وی دی مطابقت ندارد. قبل از پیشخوان پیشخوان روی صفحه نمایش ، میزان خستگی نسبت به یک پیراهن مرطوب از انتهای آخرالزمانی پایین می آید.



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم ایرانی با کیفیت 480 ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده است. در ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود ندارد. جدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده است. در کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستند. جدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده است. از این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده است. همین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شد. پس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنید. با این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنید. با کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده است. اگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده است. با رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده است. به محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شود. در کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورد. در این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهد. هر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده است. همچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کند. یعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بود. تمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهید. اما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: نگاه جدید در اندروید 9 , حالت قفل کردن در اندروید 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ()