نوشته شده توسط : غریبه

در عصر جدید که عصر تکنولوژی نامیده می شود ، استفاده از کالاهای دیجیتال مخصوصا اسمارت فون ها به یک نیاز اساسی برای هر شخصی تبدیل شده و امروزه دیگر نمیتوان شخصی را یافت که گوشی هوشمند نداشته باشد. در این زمینه برای برطرف کردن نیازهای مردم شرکت های بزرگی فعالیت میکنند و باهم به رقابت پرداخته اند. یکی از این کمپانی ها که توانسته نام خودش را در بین برندهای محبوب تولید کننده کالاهای دیجیتال قرار دهد برند شیائومی هست .در این مقاله قصد داریم درباره برند شیائومی و نمایندگی شیائومی در ایران صحبت کنیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

شیائومی کیفیت بالا اما ارزان

شیائومی یکی از برند های مطرح تولید کننده کالاهای دیجیتال در دنیا است که در زمینه های تولید گوشی های هوشمند وتلویزیون و گجت ها و دیگر کالا های الکترونیک فعالیت میکند.

شرکت شیائومی در سال 2010 توسط لی جون(یکی از مدیران سابق گوگل) و با 8 شریک تجاری دیگر با شعار کیفیت بالا اما قیمت ارزان  تاسیس گردید . دفتر مرکزی این شرکت در پکن قرار دارد و دفتر های دیگر در شهرهای دیگرچین و و کشورهای هند، تایوان، اندونزی و هنگ‌کنگ مستقر هستند.

شرکت شیائومی چندماه پس از تاسیس شدنش از رابط کاربری MUI مبتنی بر اندروید که دو زبان چینی و انگلیسی برای غیر توسعه دهندگان در دسترس بود رونمایی کرد .

این رابط کاربری یک موفقیت بزرگ برای شرکت تازه تاسیس محسوب میشد چرا که در پایان سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۰ میلیون کاربر از MIUI استفاده می‌کردند.

استراتژی فروش و دارنده رکورد گینس

استراتژی فروش محصولات شیائومی تفاوت با برندهای دیگر هست شاید بهتر است بگوییم که برعکس است . مدیر عامل و مؤسس برند شیائومی، آقای لی جون، معتقد است که قیمت‌هایی که شرکت‌های اپل و سامسونگ بر روی محصولات خود می‌گذارند، هیچ تناسبی با کیفیت محصولات و خدمات آن‌ها ندارد. در واقع شرکت‌های مطرح سامسونگ و اپل از مشتریان خود، پول تب و تاب تبلیغاتی‌شان را می‌گیرند.

استراتژی فروش محصولات شیائومی مبتنی بر فروشگاه های آنلاین هست .

جالب است بدانید که شیائومی را با لقب اپل چین هم میشناسند به دلیل ظرافت و سادگی در طراحی اما این شرکت دوست دارد خودش را با آمازون مقایسه شود وبیشترین بخش درآمدش از طریق محتوا و خدماتی که ارایه می‌دهد، باشد.

در سال 2015 بود که این برند موفق شد، رکورد بیشترین فروش گوشی های هوشمند در طول 24 ساعت را در یک پلتفروم ثابت به خود اختصاص دهد. جالب است که شرکت شیائومی در آن روز تخفیف‌های زیادی ارائه داد و توانست از طریق سایت خود بالغ بر 2 میلیون گوشی هوشمند را بفروشد.

محصولات شیائومی

شرکت شیائومی در زمینه ساخت اسمارت فون ها ، گجت ها ، تولزیون ها و دیگر کالا های دیجیتال فعالیت میکند که :گوشی‌های هوشمند می مکس 2، می 5، می نوت 2، می میکس، ردمی 4A، تلویزیون می تی وی، مچ بند هوشمند می بند 2 از محبوب ترین محصولات این کمپانی محسوب می شوند و خدمات پس از فروش و نمایندگی شیائومی در ایران وجود دارد

درست است که شیائومی تبلیغات آن چنانی ندارد اما بدلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب اش از محبوبیت زیادی برخوردار است . در کشور ما ایران نیز محصولا شیائومی طرفداران زیادی دارد.

نمایندگی شیائومی

یکی از مشکلات همیشگی کاربران کالای دیجیتال اعتماد و پیدا کردن مجموعه ای است که بتوانند با اطمینان کالای مورد نظر خود را تهیه کنند .

به همین منظور نمایندگی شیائومی در ایران تاسیس گردیده تا پاسخ گوی نیاز های شما کاربران شیائومی باشد.

مجموعه نمایندگی شیائومی با ادراک کامل از نیاز کابران شیائومی گرد اوری شده تا در زمینه فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی پاسخ گوی شما عزیزان باشد.



:: برچسب‌ها: نمایندگی شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

گوشی هایی که جدیدا در بازار ایران روی کار آمده اند و روی بورس اند گوشی های ایسوس هستند ، گوشی های ایسوس با امکانات و ویژگیهای منحصر به فردی که نسبت به سایر گوشی های دیگر دارند بازار خوبی را هم به خود اختصاص داده اند ، در ادامه درباره کمپانی ایسوس کمی با هم صحبت میکنیم و همچنین انواع مدل های گوشی ایسوس را برای شما لیست میکنیم ، با ما همراه باشید

شرکت ایسوس

شرکت رایانه اِیسوست ، از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است که مرکز آن در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد. محصولات اصلی آن شامل مادربورد، مادربورد سِرور، رایانه شخصی، سیستم سِرور، لپ‌تاپ، نمایشگر کریستال مایع ( اِل سی دی)، کارت ویدئو، کارت ویدئوی ۳ بعدی و دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند می‌شود. از دیگر محصولات این شرکت، تلفن همراه، رایانه جیبی، دیسک‌گردان‌های نوری، روتر ارتباط بی‌سیم، قطعات شبکه و دیگر ابزارهای جانبی مانند ابزار حکاکی بر روی دیسک و وب‌بین (وب‌کم) را می‌توان نام برد. آسوس‌تک برای دیگر فروشندگان قطعات رایانه‌ای چون هیولت پاکارد و آی‌بی‌ام نیز، خدمات تولیدی ارائه می‌دهد

شرکت ایسوستک که معمولاً با نام اختصاری آن ایسوس (یا اَسوس) شناخته می‌شود، توسط چهار مهندس کامپیوتر که سابقاً در شرکت رایانه‌ای «اِیسر» فعالیت می‌کردند در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ در تایوان تأسیس شد. در حال حاضر این شرکت، به غیر از کشور مبدا، محصولات خود را در سایر کشورهای ۵ قاره جهان نیز توزیع می‌کند. نام آن از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس (اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان) گرفته شده‌است. ایسوس بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده مادربورد در دنیاست و در یک‌سال منتهی به ۲۶ نوامبر ۲۰۰۹، در بیش از ۲۹ درصد رایانه‌های دنیا و بیش از هر شرکت دیگری، از مادربوردهای این شرکت استفاده شده‌است درآمد شرکت ایسوس در سال ۲۰۰۹ میلادی، ۲۱٫۹ میلیارد دلار و سود آن حدود ۵۲۲ میلیون دلار بوده‌است

از محصولات موفق ایسوس، رایانه  شخصی «ای می‌باشد که در سال ۲۰۰۷ به بازار ارائه شده و جوایز متعددی را از آن خود کرده‌است. این نوت‌بوک کوچک، ارزان و سبک وزن برای کاربران کم تجربه رایانه که به تمام ابزارهای یک رایانهٔ کامل احتیاجی ندارند، طراحی شد و به‌خاطر برنامه‌های سازگار با اینترنت در آن، به «نِت‌بوک» شهرت یافت. با استقبال بازار از این محصول، دیگر شرکت‌های رقیب مانند ایسر، لِنووُ، توشیبا، دِل و هیولت پاکارد نیز، بیدرنگ به ساخت نت‌بوک‌های مشابه پرداختند و شرکت ایسر در فروش این نوع محصول، از ایسوس پیشی گرفت.

در سال ۲۰۱۰ این شرکت یک خانوادهٔ جدید را با نام «ای‌پَد به سبد تولیدی خود اضافه نمود. همچنین ایسوس، نخستین نوت‌بوک سه‌بعدی بدون نیاز به عینک را در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۱ رونمایی کرد.

  • ایسوس زنفون نام سری از محصولات تلفن همراه بر پایه اندروید با طراحی و فروش شرکت ایسوس می‌باشد. نسل اول زنفون ها در نمایشگاه بین‌المللی سی‌ئی‌اس 2014 در لاس وگاس نوادا معرفی شد.علاوه بر پردازنده های اینتل، اسنپ‌دراگون، و پردازنده مدیاتک و سیستم عامل اندروید،همچنین دارای رابط کاربر رابط کاربری مخصوص ایسوس می باشد
    • ایسوس زنفون سی
    • ایسوس زنفون ۲
    • ایسوس زنفون ۲ لیزر
    • ایسوس زنفون ۲ دلوکس
    • ایسوس زنفون زوم
    • ایسوس زنفون ۳
    • ایسوس زنفون 3 مکس
    • ایسوس زنفون ۳ اولترا
    • ایسوس زنفون ۳ دلوکس
    • ایسوس زنفون ای‌آر
    • ایسوس زنفون 4
    • ایسوس زنفون 4 مکس
    • ایسوس زنفون 4 مکس پلاس
    • ایسوس زنفون مکس پلاس(m1)
    • ایسوس زنفون 5
    • ایسوس زنفون 5q
    • ایسوس زنفون 5z

تعمیرات گوشی ایسوس

با گذشت زمان هر گوشی مشکل پیدا میکند ممکن است پس از خرید گوشی های ایسوس نیز گوشی شما مشکل پیدا کند و خراب شود نمایندگی تعمییرات گوشی ایسوس در ایران سالهاست که گوشی های ایسوس را تعمییر میکند و بزرگترین افتخارش خدمات دهی با بهترین کیفیت به مشتریان است



:: برچسب‌ها: ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده اند، احتمالاً درباره خرید لایک و فالوور ایرانی، خرید کامنت اینستاگرام، خرید ویو و... شنیده اید. خرید اینگونه خدمات مانند خرید فالوور ایرانی برای دیده شدن پیج شما در اینستاگرام مزایا و معایبی به همراه دارد. به طور قطع با بالا رفتن عدد فالوورهای شما، اعتماد بازدیدکنندگان پیج بیشتر خواهد شد و افزایش تعداد لایک های هر مطلب نیز باعث محبوب به شمار رفتن آن پست و در نتیجه افزایش مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما می شود. اما خرید لایک و فالوور برای اینستاگرام معایبی نیز به همراه دارد. با ما همراه شوید.

 

چرا برای توسعه کسب و کار خود به اینستاگرام نیاز دارید

 

اگر برای توسعه و دیده شدن کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده نمی کنید، بهتر است بدانید فرصت بسیار بزرگی را از دست داده اید؛ پس هرچه زودتر فعالیت مناسب در اینستاگرام را در برنامه های کاری خود قرار دهید و قدمی بزرگ تر به سوی اهدافِ کاری خود بردارید. اما به راستی چرا اینستاگرام از مهم ترین ابزارهای بازاریابی است؟

1.ارتباط مستقیم با کاربران

اینستاگرام بستری بسیار مناسب برای ارتباط مستقیم با کاربران است. در اینستاگرام می توانید با مشاهده نظرات و پیشنهادات کاربران، کسب و کار خود را بهبود دهید و محبوبیت خود را بیش از پیش افزایش دهید. همچنین تعامل داشتن با مخاطبان، می تواند نشان دهنده پویایی و زنده بودن کسب و کار شما شود و این امر به خودیِ خود، هوادارانِ شما را افزایش خواهد داد.

2. لزوم محتوای بصری

اینستاگرام محیطی برای به اشتراک گذاری انواع تصویر و ویدیو است. بهتر است بدانید انتشار تصاویری از محیط کاری، جو و فضای میان کارمندان و پروسه کاری می تواند تاثیری عظیم در ایجاد حس نزدیکی و جذب مخاطبان داشته باشد. همچنین با انتشار تصاویر مرتبط در مناسبت های مختلف، هر روزه توجه و فعالیت خود را به کاربران دیگر یادآوری کنید.

3. زیر نظر گرفتن فعالیت های رقبا

با حضور در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، می توانید هر روزه شاهد فعالیت رقبای خود نیز باشید. همواره بررسی کنید که رقیب هایتان از چه راه هایی برای تبلیغات استفاده می کنند و چگونه با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند. همچنین تعداد فالوورها و لایک های صفحه های رقیب، محبوبیت کسب و کار آن ها را به شما نشان می دهد. البته می توانید با خرید لایک ایرانی و فالوور ایرانی، خیال خود را از برتری میان دیگر رقبا راحت کنید.

 

 

 

 

انواع لایک و فالوور اینستاگرام

همانطور که گفتیم، از روش های برتری میان دیگر رقبا در اینستاگرام، خرید لایک و فالوور ایرانی است. اگر قصد ارتقا برند خود را با استفاده از اینستاگرام دارید، بهتر است به سرعت ترافیک پیج خود را بالا ببرید. خرید فالوور ارزان از جمله راه های موجود است. انواع لایک و فالوور اینستاگرام به شرح زیر است: لایک و فالوور ایرانی لایک و فالوور خارجی لایک و فالوور واقعی لایک و فالوور فیک در ادامه به توضیح تفاوت های هریک از این موارد خواهیم پرداخت.

تفاوت لایک و فالوور ایرانی و خارجی

همانطور که گفتیم، با افزایش تعداد فالوورها و لایک های مطالب، محبوبیت شما در میان کاربران افزایش می یابد. اگر قصد خرید فالوور ارزان برای پیج خود را دارید، بهتر است درباره انواع مختلف لایک و فالوور بدانید. به طور کلی می توان لایک و فالوورها را به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم کرد. لایک و فالوور ایرانی و خارجی هر دو یک نوع اکانت هستند؛ اما نام و تصویر آنها متفاوت است. اگر کسب و کار شما ایرانی است و قصد ارائه خدمات به کاربران ایرانی را دارید، خرید لایک و فالوور ایرانی بهترین گزینه است. با خرید لایک و فالوور خارجی، تصاویر و مطالب شما برای افراد خارج از کشور نمایش داده می شوند. به همین علت، لایک ها و فالوورهای خارجی هیچ سودی برای شما نخواهند داشت.

تفاوت لایک و فالوور واقعی و فیک

تفاوت عمده میان فالوورهای فیک و واقعی، فعالیت آن هاست. فالوورهای فیک هیچگونه فعالیتی در اینستاگرام ندارند. اما فالوورهای واقعی، دارای نام و تصاویر واقعی هستند و مانند هر یک از ما، در اینستاگرام فعالیت می کنند. با دانستن این موضوع، حتما متوجه شده اید که خرید لایک و فالوور ایرانی واقعی بهترین گزینه برای توسعه و دیده شدن صفحه شما در اینستاگرام است. ، ما برای فروش لایک و فالوورهای ایرانی باکیفیت همواره در کنار شما خواهد بود

مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی

خرید فالوور و لایک برای پیج اینستاگرامی، می تواند راه حلی عالی برای ارتقا برند شما در فضای مجازی باشد. اما بهتر است پیش از اقدام به خرید، مزایا و معایب این کار را نیز بدانید.

مزایای خرید لایک و فالوور

خرید لایک و فالوور اینستاگرام، می تواند به دیده شدن کسب و کار شما کمک بسیاری کند. اما بهتر است در خرید آن ها زیاده روی نکنید؛ چرا که اگر تفاوت میان لایک و فالوورهایتان فاحش باشد کاربران متوجه غیر واقعی بودن آن ها می شوند. به همین خاطر بهتر است متناسب با تعداد فالوورهایتان لایک بخرید و بالعکس. از جمله مزایای خرید فالوور اینستاگرامی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

فالوور بالا برگ تایید شماست

با توجه به اینکه فعالیت بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است، داشتن تعداد بالای فالوور و لایک، می تواند اعتبار پیج شما را به کاربران نشان دهد. امروزه کاربران، بیشتر مایل به استفاده از خدماتی هستند که از پیش تایید شده اند. فالوورهای بالا نیز دقیقا همین مطلب را به ذهن مخاطب القا خواهند کرد.

بهتر از رقبای خود باشید

همانطور که گفتیم، نگاه کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است. به همین علت، برتری نسب به دیگر رقبا نقشی کلیدی در جذب مخاطبان خواهد داشت. از جمله راه های برتری نسبت به رقبا در اینستاگرام، داشتن تعداد بیشتر فالوور و لایک است. البته بهتر است به تناسب میان تعداد فالوور و لایک توجه داشته باشید.

معایب خرید لایک و فالوور

با دانستن معایب خرید فالوور اینستاگرام، می توانید اهمیت و فواید این کار را برای کسب و کار خود بهتر ارزیابی کنید. از جمله معایب خرید فالوور اینستاگرام، می توان موارد زیر را نام برد:

حذف فالوورهای فیک توسط اینستاگرام: بهتر است بدانید، گرچه فالوورهای فیک می توانند به ظاهرِ بهتر صفحه شما کمک کنند، اما پس از مدتی توسط اینستاگرام حذف خواهند شد. واضح است که کاهش ناگهانی فالوورهای پیج شما، هرگز جنبه خوبی نخواهد داشت و می تواند برای کسب و کار شما گران تمام شود.

بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما:

اگر اقدام به خرید لایک و فالوور ایرانی کرده اید، بهتر است به فکر خرید کامنت و ویو نیز باشید. بالا بودن تعداد فالوورها، در حالی که تعداد لایک ها و کامنت های مطالب پایین هستند، می تواند موجب بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما شود. پس بهتر است به تناسب میان تعداد فالوورها، لایک ها و کامنت های صفحه خود توجه داشته باشید.

به طور خلاصه

همانطور که در مقاله بالا خواندید، با استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، می توانید ارتباط خود را با مخاطبان و کاربران افزایش دهید و بیش از پیش دیده شوید. خرید لایک و فالوور ایرانی می تواند تاثیری چشمگیر در جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر به سمت کسب و کار شما داشته باشد. اما بهتر است در این راه به کیفیت لایک ها و فالوورها توجه داشته باشید؛ خرید لایک و فالوورهای بی کیفیت، می تواند باعث سقوط صفحه و در نتیجه بی اعتمادی کاربران شود. با استفاده از خدمات ما می توانید از کیفیت بالای لایک ها و فالوورهای خود اطمینان داشته باشید.

منبع: نمناک



:: برچسب‌ها: مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

 همه شرکت ها ، از شرکت های نوپا و مشاغل کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ و دولتی ، برای معرفی خدمات ارائه شده به یک وب سایت شرکتی نیاز دارند. در حقیقت ، طراحی وب سایت شرکتی می تواند به شرکت های کوچک و نوپا فرصت دهد تا از آغاز کارشان دیدن کنند. از طرف دیگر ، مهمترین چیز برای شرکت های کوچک و نوپا ارتقاء مشاغل و خدماتی است که آنها به کاربران ارائه می دهند. همه با این شرکت ها آشنا می شوند و خدمات مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

همچنین لازم است اطمینان حاصل کنید که وب سایت با تلفن های هوشمند در موتورهای جستجو سازگار است و باعث بهبود ترافیک و بهبود رتبه وب سایت می شود. استفاده از کد ایمیل هنگام طراحی وب سایت های شرکتی اگر به دنبال قیمت مناسب برای برنامه ریزی وب سایت هستید ، برنامه ریزی ارزان وب سایت می تواند به شما کمک کند و اگر در تهران کار می کنید ، ابتدا صفحه Project را بررسی کنید. بنابراین چنانچه قصد دارید با خدمات سایت سئوسل در زمینه طراحی سایت شرکتی آشنا شوید به این لینک مراجعه نمائید.



:: برچسب‌ها: هزینه طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

با گذشت زمان و پیشرفت فناوری نیاز و تقاضا به استفاده از تلفن همراه های هوشمند و تبلت ها و کالای دیجیتال روز به روز افزایش یافته است. این امر بدیهی است برای هریک  از قطعات دیجیتال  امکان خرابی و ایجاد مشکلاتی  وجود دارد. همین امر باعث به وجود آمدن نیاز و تقاضا از طرف استفاده کنندگان کالاهای دیجیتال به شرکت ها و تیم هایی که بتوانند این نیاز را یرطرف کنند شده است . در ادامه با بلاگتن همراه باشید

آشنایی با شرکت لنوو

کمپانی چینی و چند ملیتی لنوو امروزه به عنوان بزرگ ترین تولید کننده کامپیوتر و تجهیزات دیجیتال در دنیا شناخته شده است و عنوان سومی بزرگ ترین فروشنده موبایل را در جهان دارد . ناگفته نماند این کمپانی در کارنامه خود ساخت ابر کامپیوترها و تجهیزات آنها را نیز دارد .

کمپانی لنوو اگرچه در سال 2004 در کشور چین تاسیس شد اما ریشه آن به سال 1984 برمیگردد . در سال 1984 لیو شوانژی به همراه ده نفر از همکارانش این شرکت را با نام (New Technology Development Company )  معروف به لجند تاسیس کردند . بعد ها در سال 2004 با نام Lenovo  وار عرصع بازارشد . خوب است بدانید که نام شرکت لنوو از ترکیب دو واژه legend  به معنای افسانه  و Novo به معنای جدید ساخته شده است .

اولین موفقیت لنوو در سال 1993 بود که توانست از رقیب های مطرح چینی خود (اس تی و کامپک) پیشی بگیرد .کیفیت بالا و طراحی ظریف و زیبا و استفاده از سخت افزار  مناسب در تجهیزات ساخته شده باعث موفقیت های پی در پی شرکت تازه تاسیس لنوو شد .

موفقیت های لنوو در تولید کامپیوتر های دسکتاپ تا قاره آسیا و استرالیا ادامه یافت و در سال 1999 توانست عنوان بهترین تولید کننده رایانه های شخصی این منطقه را به نام خود ثبت کند.

محصولات لنوو

باتوجه به نیاز بازار و مشتریان شرکت لنوو فقط در زمینه ساخت کامپیوترهای شخصی خود را بسنده نکرده بلکه در زمنیه ساخت کامپیوتر های دسکات ، سرور ، لپتاپ ، موبایل ، تلوزیون ، تبلت ، ابزار های ذخیره سازی اطلاعات و.... نیز فعالیت میکند .

محصولات لنوو به دلیل کیفیت بالا و طراحی خوب در تمام دنیا طرفدارن زیادی دارد و در کشورم ما ایران نیز شرکت لنوو از محبوبیت بالایی برخوردار هست .

تبلت های لنوو

لنوو را به لپ تاپ های مستحکم اش میشناسند اما این شرکت چند ملیتی با عرضه محصولات الکترونیکی با کیفیت و قیمت مناسب در جهان قدرت نمایی میکند . به طوری که بعد از لپ تاپ های لنوو ، تبلت های لنوو در دنیا معروفند .

به طور کلی تبلت های لنوو به دو دسته اصلی (مبتنی بر اندروید و  ویندوز)تقسیم میشود. از آنجایی که سیستم عامل اندروید پرطرفدار ترین سیستم عامل دنیا است ، تبلت های اندرویدی لنوو از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند .

تبلت های اندرویدی لنوو با نام های تجاری  yoga tab  و idea tab  شناخته میشوند . اگر دنبال کیفیت تصویر بالا هستید بدون تردید به طرف yoga بروید .

تبلت های yoga به کیفیت بالا در دنیا معروفند .

تبلت های ویندوزی لنوو هم با نام های thinkpad و miix  شناخته شده اند.

تعمیرات تبلت لنوو

درست است که است که تبلت های لنوو دارای کیفیت خوبی هستند اما این را هر انسانی میداند که همه کالاهای دیجتالی ایده آل نبوده و امکان خراب شدن بر اثر حوادث یا ضعف سخت افزاری وجود دارد . تبلت های لنوو هم براساس تجربیات ما دارای ضعف هایی هست و یا ممکن است بر اثر حوادث خراب شود.

برای مثال تبلت های thinkpad  لنوو با اینکه به کیفیت بالا معروف هستند اما باتری نسبتا ضعیفی  دارند و طول عمرباطریشان کم هست .

بدیهی است که هر شخص عادی نمیتواند تعمیرات تبلت لنوو یا کالاهای دیجیتال را انجام دهد . برای عیب یابی و تعمیرات کالاهای دیجیتال نیازمند تیم باتجربه و کارآزموده و کارشاناسانسی است که بتوانند در کمترین زمان و با کیفیت بالا مشکلات به وجود آمده را برطرف کنند.

در این راستا مجموعه ای از تیم فنی و کارشناسان باتجربه و کارـآزموده فلان گردهم آمده تا تعمیرات و مشکلات سخت افزاری به وجود آمده برای تبلت های شما را برطرف کنند .

 



:: برچسب‌ها: تعمیرات تبلت لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1399 | نظرات ()