دانلود فیلم ایرانی با کیفیت 480
نوشته شده توسط : غریبه

برنامه ای برای ایجاد سربازان سرسخت و شایع می شود و شیوع ویروسی در جنوب شرقی انگلیس آلوده ها را به زامبی های فاسد تبدیل می کند. یک تیم ارتش ترک به سرپرستی کاپیتان استنتون (اوریس ارهروو) در جستجوی دانشمند (رابرت گوداله) که این بیماری را ایجاد کرده و ممکن است درمانی داشته باشد وارد منطقه قرنطینه می شوند.

این فیلم بلندپروازانه کم اهمیت زامبی انگلیس از نویسنده-کارگردان چه کونگ چونگ ایده های جدیدی را به وجود می آورد - آلوده شده ها در اینجا زامبی های متلاطم معمول ، قلع و قمار هستند ، اما شروع به نشان دادن هوش بدخیم و حتی سازماندهی ارتش برای مبارزه با مردم عادی می کنند. . با این حال ، این موضوع در یک تلاش رونویسی شده و عجیب و غریب و پرتحرک ، که با شخصیت های چوب شکل و داستانی گیر کرده است ، گم می شود و تقریباً پیچیده نمی شود اما پس از آن ادامه می یابد.
دانلود فیلم ایرانی با کیفیت 480


فیلم های قبلی چونگ (زیرزمینی ، محافظ بدن: یک آغاز جدید) بر روی عملکرد وحشیانه هنرهای رزمی سنگین بود و این امر تا حد زیادی تکان می خورد. قهرمانان تیم ملی فقط سه روز فرصت دارند تا درمان آخرالزمان زامبی را پیدا کنند اما به همان اندازه که درگیری با ارواح درگیر می شوند به همان اندازه زمان ضرب و شتم یکدیگر را صرف کنند. هر زمان که زامبی ها تمام شوند ، یک رهبر باند اروپای شرقی بدون دندان (داگلاس راسل) با جنگ های جمجمه رنگی را برای نبردهای فیلم معمولی به طور منظم جمع می کند. قطعه چند ملیتی ناله های ابزار ساز مکث می کند و مونتاژهای فلاش بک را متوقف می کند ، غالباً صحنه هایی را نشان می دهد که ما ابتدا تقریباً پنج دقیقه قبل از آن دیدیم و موسیقی ظریف هر زمان که کسی با یک نام کشته شود پخش می کند - هرچند صحنه مرگ یکی از شخصیت های اصلی غیرقابل تصور نیست. برش نهایی را انجام دهید ، و یک استمرار سوراخ قابل توجه باقی بماند.

بدیهی است که دوست دارد فیلم های 28 روز / هفته های بعدی را به مخاطبان یادآوری کند ، اما یک نقشه دیرهنگام که شامل یک دانش آموز مدرسه ای می شود که خودش را به کاپیتان گرافت متصل می کند ، تند و تیز است در مورد جدیدترین دختران با همه هدایا. بدیهی است که در هیچ کجا کیفیت سطح آنها نزدیک نیست ، و به ندرت حتی فیلمهای خاطرات زامبی مستقیم به دی وی دی مطابقت ندارد. قبل از پیشخوان پیشخوان روی صفحه نمایش ، میزان خستگی نسبت به یک پیراهن مرطوب از انتهای آخرالزمانی پایین می آید.





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم ایرانی با کیفیت 480 ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: